Aysegulll_37_annelikk
Merhabalar. Yeni dogum yapmis biri olarak anlatiyorum. 32 hafta da ultrasona gittigimde bebegimin 1 kere boynunda kordon dolanmis diye uyardilar. Dediler ki hic endişe etmeye gerek yok, dopler yaptılar ve hiç bir sıkıntı yoktu. Önemli olan surekli kontrol etmek tabi.
36 hafta da tekrar gittigimde bebegimin 2 kez kordon dolanmis diye soylediler .. bende tabiiki cok korktum ve endise etmeye basladim cocuguma bisey olur diye. Doktor yinede dedi ki bi sorun yok, normal doguma engel degil . Internete girip bunun hakkinda okuduguma cok pisman oldum tabii, kimisi diyor cocuk mos mor cikti , kimisi yaziyor çocuk ölmüş, neyse ne doktora gittim konuşmaya, dedi ki normal doğuma engel degil sezaryan yapmaya gerek yok.
3 kez kordon dolanirsa ozaman sezaryana aliriz seni.
37+5 gun tekrar gittigimde durum degismedi
38 haftada gece 00.50 suyum geldi, sancim basladi , 4.50 dogurdum . Hersey yollundaydi cok sukur, bebek geldiginde hemen kordonu cikartilar boynundan. O yuzden Allahin izniyle korkma hersey guzel olur.