Minkkk Kızlar merhaba bende üreaplasma bakterisi çıktı flagyl antibiyotik verdi doktor. Başka bir doktorda kullanma şimdilik dedi çok kararsızım bu antibiyotiği daha önce kullanan var mı? Gebelikte kullanılıyor mu zararı olur mu acaba😞
ebztepe İlk haftalar için önerilmiyor sanırım. Bende amipli dizanteri oldum 29 haftalığım kullanabilirsin ilk haftaları geçmişsin demişti. Minkkk
Gkya Minkkk banada verdi doktorum kanımda enfeksiyon çıkmış biraz ama aynı zamanda agumentinde verdi ikiside sabah akşam sadece agumentini içtim flagyl birlikte alsam bilmiyorum
Minkkk ebztepe ilk 3 ay kullanılması sakıncalıymış siz 3 ay sonrası olduğu için sıkıntı yaşamazsınız. Benim kafam ilk 3 ayda reçete edilmesi😞