Zynparasalmira Merhaba hamısler 38/3 haftalık hamıleyım bebegımin gecen hafta kılosu 3100 du bugun kontrolumde 3150 gr dedı dr yanı bır haftada da sadece 50 gr almıs son haftalarda hızlı kılo alıo dedıler ve yemegıme de dıkkat edıyorum dr bır haftalık olcumlerde yanlıs cıkabılıo dedı dogrumudur acaba kılo alımında sıkıntı yok olsa solerdı dr ama sızlerınde bır hafta arayla bebek kıloları nasıldı bır haftada 50 gr az degılmı
Eceatar Zynparasalmira üzülme canım haftasına göre iyi bence . Benimde 38. Haftada 3160 dı 39 da gittim 3210 dedi Benimde aynı .
MelekMervertlek Zynparasalmira ultrason ölçümlerine çok güvenmemek gerekiyor bence geçen hafta gittiğimde karnı 3hafta önde göründü bu hafta haftasyla uyumluydu hata olmhş olabilir
Sedahoca Zynparasalmira 37+1 3.200 dedi sok oldum iki hafta önce 2.600 dü doktor hatta 3.200 anca doğar dedi.Hurma , muz , yumurta cok yedim herhalde ondan hızlı kilo aldı 🤦🏼♀️ Bende de cok kilolu olursa doğuramam korkusu var
Busucan Zynparasalmira Plesantanız yaşlanmış olabilir artık son zamanlara gelmişsiniz kiloya takılmayın ne kadar kilolu o kadar zor doğum😊
Zynparasalmira MelekMervertlek Busucan sezeryanlıyım aslında kılo takıntım yok sadece haftasına gore az alınca tedırgın oldum
GulUmut Zynparasalmira kilosu az degil ki zaten, bizim 2800 du 37 haftada, yarin gidicem umarim 3000 gr olmustur🙄 rahat dogururuz iste ne guzel , iri bebekler olunca sezeryan diye tutturuyo doktorlar
Rabisaliiii Zynparasalmira gayet kilosu güzel canm .Sıkıntı yapma kendine.benimde yarın kontrolüm var.37 olduk..bakalım kaç kilo olmus
Neslisss Zynparasalmira Benim de ayni oldu 1 hafta once gittiğim kilo ile ayniydi doktorum 2 hafta sonra filan olcsek degisir dedi 1 haftalik olcumlerde net olmuyormus tam
Zynparasalmira Neslisss evt dr dun ole dedı kılosunu sorun etmıyorum aslında sadece kulo alımı durdumu acaba ondan tedırgın oldum
Makbuss Zynparasalmira yok cnm bu haftalr duruyor kilosu 32 den sonra iyi kilo aliyor hem bebisininde kilosu ideal birde inanmamk gerek ultrasn sonucta daha sisman daha zayif dogan bebeklrde oluyor onemli olan saglkli olmasi
Nursen21 Zynparasalmira kendinde diyorsun sıkı tı olsaydı dr’un Söylerdi hep bebeğin kilosu gayet iyi yani bundan sonra almasada olur bence kilosu gayet iyi dert edilecek bi durum yok ortada
Melekhira Zynparasalmira bence kilosuna takmamalsin canim önemli olan gelişim ve sağlığı 😊 2 kilo doğup turp gibi olanlarda var 💗
Yavrusuveannesi Zynparasalmira aynı şeye bende takılmıştım CANIM 2850 ydi 2900 olmuş doktor 3 diyelim işte diyo e çok az almamış mı hocam dedim ben az ölçerim diyo hem kilolu bebek nasıl doğrcan dedi:)