Ebruessar35 39 haftadayım doktor muanemde hiç açılma olmadığı söyledi napmam lazım kızlar fikri olan varmı
Bicirik Bende yarın 37ye gircem şahsen bir hafta daha beklerim hala bir gelişme olmazsa sezaryen günü almayı düşünüyorum hiç takatim sabrım yok 40-41-42 beklemeye. Normal doğumdan da tırsıyorum biraz sezaryen kolayıma geliyor 😄
Ebruessar35 Bicirik haklısınız ama yurtdısında yaşadığım icin burda sezeryan olmak cok nadir ☺️ ilk hamileliğimde türkiyede yaptım sezeryan olmuştu 2. Gebeliğim fakat doktor normal doğum diyor ama hiç açılma yok napcam bilmiyorum