Minnos_34 benim de ilk gebeliğim karnım bile uzuun zaman çıkmadı 30+2deyiz ama hala daha biri gördüğünde çocuğu nerene sakladın ufak tefek bi şey olacak herhalde diyorlar ama maşallahımız var gelişimimiz iyi gidiyor bu yüzden takmıyorum bu lafları yoksa pimpiriklenmem lazım😂