2melekannesi1 Kızlar hayatımda hiç kuyruk sokumum ağrımazdı. 2. Gebeliğin yuruduğumde çok acıyor. SiZinde var mı böyle acınız
tubavarlikk 2melekannesi1 ilk gebeliğim bende de var hele ki 13. Haftaya kadar kuyruk sokumumdan tutuluyordum resmen kalkamıyordum hamilelikten dolayı oluyormuş bide daha önce düşmüştüm gebelikle hassas yerler daha belirginleşti
xAnneyiMx 2melekannesi1 evet ilk bebeğimde de oldu suan ikinci gebeliğim ara ara bunda da oluyor kalcaya ve bacağa vuruyor hic bir şekilde geçmiyor maalesef dogum yapinca geçmişti