Srp53 Zeyno800 var tabii ki benim sadece pai homozigot olduğu halde iğne ve aspirin kullanıyorum tehlikeli olan da homozigot olması zaten
Zeyno800 Hasekisultan10 yani doktr cok yuksek sayilmaz dedi aama yinede var dedi Birde folik asit ekiskligin var dedi
Hasekisultan10 Zeyno800 bana da aynısını dedi folik asit eksikliği bende başladım kullanmaya bakalım, gebelik düşünmeden 3 ay önceden kullanmaya başlamış olman gerekir dedi
Drfatma Önemli olan pai homozigot çıkmış, mthfr homozigot çok anlamlı değil sadece folik asit eksikliği yapar daha uzun süre kullanırsınız ama pai önemli olan
Zeyno800 Drfatma yani cokmu pihtalmasmam var 8 yilik evliym. 1 kez tek tup bebk le gebe kaldim bos gebellik oldu Evet folik asit kulan dedi eksik