-37- Kızlar ben sanirim hamileyim 🙈resim yükleyemedim ama sanırım öyleyim ve su an sadece sizinle paylasabiliyorum
qusel -37- yani kan vermeden bilemeyiz cnm fotoyu yükler misin bakalım inşallah Allah gönlüne göre versin
Bergamot -37- canım hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına al inşallah 💕 yorumlarında gördüm tatile çıkacakmışsınız ilk aylarda havuz, deniz, sıcak su, hamam hepp yasak oluyor düşük riskinden dolayı
Erkekannisi2 qusel canım belirtin varmıydı hiç benimde 3 eyluldu daha olmadım test yapmaya korkuyorum
aymir_46 -37- hayırlı olsun canım belirtilerin neler benimde bat 3 eylül daha önce test yapmışmıydın☺️
Elifff2112 -37- ayy hayırlı olsun bende yeni öğrendim Allah’ım sağlıklı bir hamilelik sureci gecirmemizi sağlıkli.sekilde de kucağımıza almayı nsisp etsin
Tutaste_ -37- kan vwrde garanti olsun canım ben kan verene kadar hiç önemsemedim iki test yapmama rağmen
-37- BuketErkan amin canım benim aminn hepimiz inşallah .evet 3 eyluldu hala inanamıyorum ne yapmam gerek şimdi bilmiyorum da
BuketErkan -37- kan vereceksin kuzum 2 gün sonra yine aynı hastaneden tekrar kan ver batan sağlıklı artıyor mu ona bakılcak. 5 haftalıkken keseni görmeye git 6-7 haftalıkken de Allah’ın izniyle kalp atışını duyarsın inşallah
-37- aymir_46 amin hepimiz için kuzum yok yapmadim daha önce .dört aydır denedik.ilk aylar ovulasyon takip ettim baktık eşimde bende görev gibi görüyoruz bıraktım bu ay gün aşırı yaşadık.bir haftadır bel sırt ağrım var bacaklarım ağrıyor gogsum adet zamanı hep acirdi sadece bunlar az da uykum geliyor ama erken kalktigima bagladim
-37- BuketErkan adasiz ismim buket 🥰daha kan vermedim testte çıktı ve mutluluktan ağlıyorum hala rabbim isteyen herkese bu mutluluğu yaşatsın.ayni yerde mi vermem gerek hep.tamda pazar günü tatile çıkacaktık 🐣
-37- Erkekannisi2 sanırım bana sordun canım benim bir haftadır belim çok ağrıyor sırtıma doğru bacaklarım ağrıyor arada kasıklarda batma bu kadar .yerleşme falan olmadı bende bugünde bi bakayım dedim.rabbim sanada kolaylıkla nasip etsin
BuketErkan -37- aa adaşmışız 😊 evet canım aynı yerden olması gerekiyormuş benimkini doktor kabul etmemişti. Banada dua et olur mu çok istiyorum 1 yılda 2 düşüğüm var yeni kürtaj oldum bende
nazlialtuntas3642 Kızlar bir sorum var hamileyken yüze tüy sarartıcı kulanılırmı bir sorun olurmu kullananlar varmı
Hka_hilal nazlialtuntas3642 hamilelikte ben makyaj malzemelerimi bile doğal olanlarla değiştirdim. Oje bile sürmüyorum. Bence hamilelikte yapma.
Erkekannisi2 -37- ay evet canım sana soruyordum farketmeden yazmışım , bendede var aynısı yarın bende bakarım inşAllah testim cıkar