68pembemavi01 Yalancı sancı olabilir mi? Midem bulanmaya da başladı karnıma ağrı giriyor geri geçiyor.
Ceyda24 68pembemavi01 adet sancisi gibi oluyo geciyo ama nts de cikmiyo . Rahim doguma hazrlaniyo. Bnde 33 +6daym ara ara yasiyorum. Dogum sancisi apayri belden kasiklara vuran bi sanci .
Mucizeayla 68pembemavi01 gaz da olabilir benimde arada öyle ağrım oluyor büyük tuvalete çıkınca rahatlıyorum afedersiniz 😂 bende 32+3 um
68pembemavi01 Ceyda24 Yok 3. doğumum olacak nasip olursa inşaAllah ama insan unutuyor ilk sancı gelememişti ikisinde de o yuzden sancı nasıl olur bilmiyorum.hastene de geldi ikisinde de☺️