Allah aşkına bilen yazabilir mi,oturunca sol kaburga ağrısı çekiyorum 😭 bu durum bazen dayanılmaz oluyor sol gögusun altindaki kemik bildiğin batıyor. Yemek yiyince de ağrıyor sürekli yatarak da olmuyor ki sadece yatınca geçiyor 27 haftaligim bu arada doktor randevum 4 gün sonra