Merryy Mel54 evet benim kayınvalidem de öyle diyor iki tane eltimin oğlu var ama benim oğlum yerinde durmuyor hiç huysuz ve her gün ağlayan bir çocuk bu yüzden ikinci erkek diyince korktum açıkçası eşimde belki aynı olmaz diyor ama bilemedim
_Mother_ Ozgesenses12 ilk fotoğraf bacak arası mı ortada duran pipi gibi ama baya kordon ihtimali düşük geldi bana
Fatmauzun_ Ozgesenses12 benımkı boyleydı nasıl oldu anlamadım kız dedı ama bacak arasını bu sger gostermedı doktor
Fatmauzun_ 1Demett gostermedı kı gostermıyor da o yuzden cok ınanmıyorum cunku bana vaktı zamanında pıpıyı gosterırıken bacak arasını gosterdı
_Mother_ Fatmauzun_ inşallah canım rabbim bizleri mahrum bırakmasın inşallah 💝 buralarda olursan konuşalım 3. Ye niyet edersen belki bende cesaret ederim 😅😂 bari teori meori beslenme yumurtlama ne bilim belki daha dikkatli bilinçli gideriz bu defa rabbim de nasip eder inşallah
Fatmauzun_ _Mother_ burda olurum ınsatgram varsa orda da konusabılırız sey dıyorlar erkek cocugu ıcın proteın agırlıklı beslenmek gerekıyormus esını falan yumurtlama gununde falan erkek oluyormus fakan gılan artık nasıp 😂😂
ikiprensesbebiissss Fatmauzun_ benimde ikincisi kız 🥳🥳🥳 ama 12+6 da baktırmıştım hala yanılma payı var mı ki :/
Fatmauzun_ ikiprensesbebiissss vardır tabı her an her sey olabılır ben bırde baska doktora gıdecegım bacak arasını gostermedı bana
Mzzz Fatmauzun_ muhtemelen kordonla karıştırdılar detaylida iç organlarına kadar bakıyorlar doktor görmese zaten kız erkek bir şey demezdi canım goremiyorum derdi biz detaylıyi yapan doktora sorduk yanılma %1 dedi
_Mother_ Fatmauzun_ yaaa ben çoğunu yaptım aslında sadece yumurtlama dan önceki birliktelikler de korunma olmadı bir daha ki sefere ona dikkat ederim artık ama benim koca 3. Yü istemiyor ikna edersem ancak 😅😅 burda yasak normal de hesap ismi yazmak