Feyzamali33 Merhabalar ben de şu an 18.haftamdayım ilk olarak 38 mm ölçülmüştü, şu an 33 mm, takipte doktorum, her hafta kontrole gidiyorum ama serklaj önermedi şu an için. Yemek ve tuvalet dışında da pek kalkmıyorum, genelde yatıyorum. Sorum şu ki, bebek ağırlaştıkça baskı artacak, daha fazla kısalma olur mu acaba, endişeliyim, aklım sürekli orda, kontrol günü gelene kadar yüreğim ağzımda yaşıyorum :(