Beta artdimi artmadimi diğe bu kadar düşünüp kendinizi strese sokmayin.Stres embryo oluşumunda en önemli etken.İyi düşünün kendinizi kasmayin.Beta değeriniz düşükte olsa ultrasona gidin.Emin olmadan kimyasalmı ay ne bileyim kürtajmi olucam deyip kendinizi yipratmayin.Regl tarihiniz 20gün geçsin ultrasonda emin olursunuz bebek ordamidir diye zaten erken zamanlarda embryo gelişimi durmuşsa kendiliyinden düşer çok zaman.Demem oki akışına bırakiñ.Allah hepinizin kucaginizi bebekle müjdelesin.Ben uygulamayi siliyorum buda son postum olsun.Hepinize iyi dileklerimle Hoşcakalin🙏❤