Serap09 evet devlet hstanesinde radyolog yaptı detaylı ultrasonumu ve çok memnun kaldım. Dışarıdaki kalabalığa aldırmadan yavaş yavaş inceleyerek inceledi herşeyi. Sonuçları da doktoruna ilettim oda bakar sana söyler dedi. Ama gayet güzel inceledi. Onun dışında özel bi perinatolog bulsam yine giderim renkli görme açısından çünkü bu hastanede renkli ultrason yok ve 3G cihazla bakılıyor. Fotoğraf verilmedi o yüzden. Ayriyeten özel perinatolog übeyt akçin varmış oraya giderim belki. Bayram kahramanı öneriyorlar ama oda radyolog bu işte en iyisi perinatologlar.. sormak istediğiniz varsa cevaplarım .