merakli-27 Normal dogumlarinizin sancısı nasıl geçti kaç saat sürdü üçüncü doğumum yinede korkuyorum ilk kızım epidural oldu ikinci normal oldu zor oldu ıkınma yapamadım siz nasıl yaptınız kolay oldu mu kolay olması için birşeyler yaptınız mı veya
1anne2bebe merakli-27 ilk kızımı kendi sancımla doğurdum. Evde çekmiştim sancımı hastaneye gidince tam açıklık olduğunu öğrendim 15 dk içinde doğum oldu. 2. De açılmam 3 cm di. Evde bekledim yine sancılar sıklaşınca hastaneye gittim 5 cm olmuştu. Suni sancı verildi. Başlarda kolaydı ama yarım saat geçtikten sonra çok zorladı ne yalan söyleyeyim. 4 saat sancıdan sonra doğum oldu.
1anne2bebe merakli-27 ben çok yürüyüş yaptım. Sürekli yürüdüm. 36 dan sonra evi viledayla değil çömelerek elimle sildim. Faydası olduğunu düşünüyorum.
merakli-27 1anne2bebe ilk kolay olmuş yani ben ikinci doğumda gece 11 de sancım geldi sabah 8 e kadar evde çektim hastaneye gittim öğlen 12 de dogim oldu çok çektim yani açılmam geç oluyor
merakli-27 1anne2bebe bende öyle yapıyorum artık merdiven inip çıkıyorm yokuş inip çıkıyorm 31 . Haftaya giricem artık