Guneyinannesi1 Göğüslerim ağrıyor ,akıntım fazla zaten sırt bel ağrım var asla göğüs ağrım olmazdı çok sinirlerim bozuldu nasıl olmaz skslsöalaş adetime 8 gün var 😂 kan verdim negatif
Zeynp22 Guneyinannesi1 ayyy senin le aynı duyguları yaşıyorum şuan ben de pazartesi günü sabah test yaptım evde poztifti silik sadece biraz sonra kan verdim değerim 2.0 çıktı sinirlerim çok bozuldu hala hasta değilim ve göğüslerim ağrıyor şaşkınım yani üzerine bir de burnum tıkalı boğazım ağrıyor daha da morailm sıfır oldu 🙄
Zeynp22 Guneyinannesi1 hemde nasıl bozluyor çok iyiyi anlıyorum ya ama erken daha dediğim gibi bazen geç döllenme oluyor
Zeynp22 Arzunur14_ bence de😂 ama benim şuan regl olmam gerekiyor du 3 gün geciktim kızlar ne düşüneceğimi şaşırdım
Kardenizz Guneyinannesi1 bende kan verdim ama benim adetim gecikmişti negatif çıkmıştı 1 hafta sonra yine gittim adet olmadığım için değerim yüksek çıktı moralini bozma yani adetinin gecikmesini bekle
Arzunur14_ Zeynp22 Şubatta gittim hormon testi yaptırdım sorun yoktu ama ikinci çocuk düşündüğüm için bir genel muayene olacağım yoksa kafayı yicem her ay ben 😂
Zeynp22 Arzunur14_ inşallah rabbim nasip eder bende gittim hormonların da bir sorun yok dedi olmazsa 6 ay sonra gel 6 aydır da evliyim inşallah tutar ama ben sanki regl olacam gibi hissediyorum ya bu ay umutlndım test silik çıkmıştı diye ya
Zeynp22 @“Arzunur14_” herkes düşünme diyor düşünmediğini ay oluyor falan diyorlar da insan ister istemez düşünüyor yani düşünmeyen çocuk istemiyor dur 😂😂
Zeynp22 Kardenizz ya hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah.✨Umarım benim de bu ay yükselir ve isteyen herkese rabbim nasip etsin ya