Kızlar iki günden beri geçmeyen devamlı bir altkarın ağrım var karnım içe doğru çekiliyor bir baskı var. Dokununca da ağrıyor gerginlik gibi. Uzanınca da geçmiyor hatta daha da geriliyor sanki. Şiddetli değil ama rahatsız edici boyutta. Kanamam yok, ama zaten progestan kullanıyorum. Doktora gidiyim mi bu nedir büyüme olabilir mi? Daha geçen cuma kültür verdim temiz çıktı idrarı rahat yapıyorum. Enfeksiyon değildir diye düşünüyorum