Melshn Folik asid en fazla kaç hafta kullanan var acaba ? 15+5 haftadayım hala kullanıyorum doktorum henüz bırak demedi yada aklına mı gelmedi ? Kendim artık bırakmalımıyım acaba?
Esahan Melshn Hamilelik süresince kullanımda sıkıntı görmüyorlar. Ama yine de her hamilelik kişiye özgü. O yüzden doktoruna sormanı tavsiye ederim.
Symdnz1 Melshn kan tahlili yaptırıp folatınıza baktırın bence ona göre hareket edin. Sağlık ocağında bakıyorlar. Benim değerim yüksek çıkınca doktor daha kullanmana gerek yok demişti.
Eliffyamann Melshn eger multivitaminin içinde varsa 9 ay kullanmış oluyorsun folik asiti, ben elenatal 2 kullanıyorum içinde folik asitte var doğuma kadar kullanıcam
Larraa Ben de 12+3 son kontrolüm salı günüydü doktora sormayı unuttum o da bahsetmedi. Sonraki kontrolüm 14. Hafta olacak o zamana kadar bazı günler boşluk bırakarak kullanmayı planlıyorum.
Vlog1345 Benim hamileliğimin başından beri doktorum multivitamin verdi bana tüm vitaminler içinde var folik asitte var. Ve 9 ay boyu hep bunu kullancaksın dedi suan 15 haftalığım
seyma0661 Melshn bugün kontrole gittik bizde 12+4deydik kutun bitince folik asiti bırak dedi başka bi demir ilacı başlattı onun için folik asit de olduğu için diğerine ihtiyaç duymadı. Yani gebelik sonuna kadar kullanıcaz gibi
Moz Melshn araştırmalara göre fazlasını otizmle İlişkilendirmişler Tabii ki siz doktorunuza danışıp test yapmadan bırakmayın