Esraydnn sen hemen endokrin git, mr derse de mr i erken almaya çalış, mr dan da bisey olmaz ben 3 kez girdim. Adenom çıktı sonra söndü anlamadım bu işi. Kafaya takilacak bir sey degil. Ilaci iciyorsun dusuyor sonra gebe kaliniyor bence Allahin izni ile. Dere otu incir de prilaktin yuksletiyormus onlardan yeme. Dostinex bir miktar yaan etkili bir ilaç. Ama bebek istiyorum diye katlandım. Yatmadan içtim tam dr un dediği kadar. İçersen o ilacı meşgule bul kendine yoksa insan ağlak oluyor:))) şifa olsun canım