Neslihankrhmt Yüzümde küçük küçük 10 a yakın et benleri oldu koparttim büyüdü tekrar ellemedim doğuma az kaldı doğumdan sonra geçer mi cildiye ye gitmeyi düşünüyorum doğumdan sonra
52kmavis Neslihankrhmt geçer ya canım şimdi dokunma doğumdan sonra cildiye yakıyor veya güzellik merkezlerinde yakıyorlar plaz pende yaptrrsn birdaha çıkmaz hamilelikden dolayı olmuştur canını sıkma geçerler
Esahan Neslihankrhmt Genelde birinden bulaş yoluyla geliyor kopartmayın cildiyeye gidin o alsın. İlacı da var ama yüzünüz olunca tehlikeli yakar. Mümkün mertebe elinizi sürüp dağıtmayın. Şeker yükselmelerinde de olabiliyor bazen. O yüzden hamileliğinizde çıkmış olabilir. Önlemini almazsanız her yerinize dağılır.
myangelson Neslihankrhmt ilk hamileliğimde geçmedi hiç ellemedim bırakmıştım gider diye ama gitmedi bunda henüz küçük haftam daha çıkmadı ama umarım artış olmaz 🥲
Esahan Neslihankrhmt Evet et beninden bahsediyorum bende. Et beni de bulaşıyor. Sonradan çıkanlar. Siğil çok ayrı bir şey.