Bettby aynen ben de öyleyim canım, telde konuştuğum herkes nefes nefesesin diyor, sürekli nefes darlığı çekiyorum özellikle oturunca be yemeklerden sonra.. öyle çok kilo da almadım.. Dediğin gibi sıcak basması da oluyor gece hep üstü açık yatıyorum..