Satisati balkonum küçük olduğu için banyoda yıkıyorum ben. yere perdeyi seriyorum, bulaşık deterjanı ile çamaşır deterjanını karıştırıp köpüklü su yapıyorum, çok az da çamaşır suyu , sonra bulaşık süngeri ile ovalayıp duruluyorum. Çamaşırlığa serip banyoda bekletiyorum, su damlama olayı bittikten sonra asıyorum. Yalnız kornişiniz sağlam değilse tam kurumadan asmayın ağırlıktan çökmesin🥲