Bu arada arkadaşlar ben çok anlamıyorum benim de cinsiyet öğrenme zamanlarımda sürekli forumdaydim önüme kim geliyorsa cinsiyet soruyordum yorumları okuyordum ordan baka baka biraz biraz anlamaya başladım ama ben biliyorum diye bir iddiam yok yorum yapmadığım arkadaşlara da anlamadığım için yapmıyorum bilmeden saklamanın da anlamı yok sadece iki kişininki çok belirgin geldi bana onlara yorum yaptım 🙂