Tulayy1 Hanımlar hamileliğin ilk belirtilerinde kasık ve bel ağrısı yaşayanlar varmı aynı regl olacakmş gb bir ağrı bunlar normal mi
rumikaa Tulayy1 3 ay boyunca ara ara yaşadım hatta bebeğe bişey oldu zannettiğim de çok oldu reglim de aşırı ağrılı geçer çok şükür şimdi ağrılar biraz da olsa gitti
Kastalia Tulayy1 canım bişey sorcam şimdi benimde adetim iki gün gecikti ama adet ağrısı gibi ağrılarım var dün test yaptım ama negatif çıktı tekrardan test yapsam mı
-sumos- Tulayy1 canım ben adete 1 hafta kala ani baş dönmesi ardından mide bulantısı yaşadım. Göğüs sızısı adet olucak gibi oldum günüme yaklaştıkça sancı çekildi
Ceycey1881 Tulayy1 canim 1 hafta sürüyodu yanlış hatirlamiyorsam ve ben hep ayaklarimi yüksekte tutuyodum ilk zamanlar o ağrı varken tutunsun diye bebek
Asfur Tulayy1 2. ay bitti hâlâ ara ara oluyor tabi ama sıklığı azaldı. Normalde de iki ay sürüyor ama 3 te de olur
Asfur Tulayy1 pek değil ya. Ara ara çıkıyor tabi ama normalde de sivilce problemi yaşayan biri değildim çok nadir çıkardı. Aynı şekilde devam ediyor
Kastalia Tulayy1 yurtdışına yeni geldim o yüzden normal test bulabildim şuan en iyisi bekliyim biraz daha
-sumos- Kubra0606 göğüs sızısı geçmedi canım sadece adet ağrısını öncesinden hissettim günüme yaklaştıkça adet ağrısı gitti ara ara ufaktan oluyor
Kubra0606 -sumos- benimde her seferinde regle bi hafta önce göğüs ağrım başlıyor regl yaklaştıkça geçiyor 😥