Evet maalesef hamile olduğumu öğrendiğim zamanlar elisa ismini görmüştüm anlamı cennet kapısında bekleyen Melek olarak yaziyordu . İsmide çok beğenmiştim kendi ismime de uyuyordu kızım olursa Elisa koycam demiştim . Daha sonra anlamının öyle olmadığını gördüm araştırdım diyanete sordum ne koyun diyorlar ne koymayın ama önermiyorlar. 35+5 oldum haladaha karar veremedim aklımın bir kösesinde kaldı ☹️