Ya belimin altında alt tarafıma doğru sancı giriyor arada 3 gündür plates yürüyüş sguat filn yapmaya çalışıyorum onlardanmı açılma olurken böyle bir ağrımı olur doktora gittim 3 cm açılma olmuş filan yazıyorlar ya açılma olurken böyle bit ağrı olurmu yoksa hissetmezmiyiz
38+2 haftalık ve çok kasıyor bebek kendini bu egzersizler yüzünden mi ki akşam acile gitsem mi bilemedim