Meslina06 Etlik şehir hastanesi riskli gebelik bölümüne giden var mı memnun kaldığınız doktor veya süreç nasıl ilerliyor normal bölüme geçebilme şansımız var mı benim suyum fazla ve bebek önden gidiyor ondan yönlendirdiler
Kayraninannesiii Meslina06 ben gidiyorum şehir hastanesi perinatolojiye memnunum basindan beri orada takipliyim 36 haftalik oldum..orasi sizi muayene eder gerekli gorurse takibe devam eder yoksa normal polikliniğine devam edersiniz
Emine0619 Aeell önerebileceğim tek hastane tek doktor Hacettepe hastanesi kadın doğum mert hoca aşırı ilgili her sorduğun soruyu nazikçe cevaplıyor ve aşırı memnunum 37 hafta oldum bidaha hamile kalsam bidaha giderim 😀
Semihaoyku Benide etlige yönlendirdi doktor riskli gebleik bölümüne bebeğin sağ bobreginde büyüme var dedi detaylı bakilsin diye oraya yarına randevu aldım bakalım