Leylaaa_46 Duruu3 7 8 haftada kalp atışı normalde duyulması gerek . Ama yine bekleyin. Geç döllenme olabilir belki
merrveak Duruu3 canım selam durum ne ? bende 6+3 oldum dün kese gözüktü ama doktor bebiş bu haftalarda göstermeyebilir kendini 2 hafta sonra tekrar gel dedi
Betamom Bende bugun gittim 6. Hafta. İlk başta göremedi yok dedi sonra gördü. Belki sizin doktorda görememiş olabilir. Vajinal yaptımı ?
Duruu3 merrveak canım ilk 58 le öğrensin 3 gün sonra 300 sahada vermedim 16 gün oldu yarın tekrar vercem
Parilti007 Benim karından görünmedi vajinal baktığında gördü canım 5.haftada, vajinalde net görünüyor. Her bebeğin döllenme zamanı farklı onun da etkisi vardır 8.haftada görenler var🥹 Rabbim kalbine göre versin inşallah
2209 Bir_nazenin01 boş gebelik oldugu nasıl anlaşılıyor benim de 7 haftalık ama kese var bebek görünmedi
Duruu3 merrveak canım merhaba bende meğersem 7 hafta değilmişim 6 haftalık misin ozmann alttan muane edince bebek kalp atisida herşey göründü gayet saglikliydi maslalah şuan 7 haftalık olduk 6 haftada bazen görünmüyor diğer doktor görmedi ama ertesi gün gittiğim başka bir doktorun gördü 6 hhaftalikken cnm