Ya arkadaşlar 33 haftalık hamileyim bebek sağ tarafa göğüs kafesime surekli bir baskı yapıyor nefes alırken batıyor. Bazen kramp giriyo sizde de oluyor mu bu hep sağ tarafta ama. Sabah da bir kaç kere kasıklarıma inanılmaz bir kramp girdi. Kramplar normal biliyorum ama böyle olması normal mi?