Amphitrite Ss4 kanalda ama henüz yukarda dedi. 39+1 oldumm şaka gibi ya bu kadar uzayacağini tahmin etmemistim. Herkes ne zaman doguracaksin diye soruyor 😔
Booksandcats 2 cm açılmam var bebiş de kanalda sancım vardı ama gitti en ufak bir ağrı hissi bile yok 41e kadar bekleriz dedi doktor 🫠 41den sonra ya suni ya sezeryan dedi inşallah ilerleme olur da doğururuz hepimiz rahatça 🥲
Nurellaaaaaaa1212 Booksandcats canım benim 41+4de sancım geldi ama bebek strese girip kalp atısları düştüğü için acil sezeryana alındım sıkıntı olmasa normal dogum yapıcaktım benimde 2 cm acılmam vardı suniyi bebek kaldıramaz dediler çünkü kakasını yapmıstı riskli biraz o haftalar
Amphitrite Esrashshshssh acilmaniz var mi peki? Ben de 3 4 cm olsa isterdim ya sifirdan almak istemiyorum. Bebek strese girip kalp atislari degisebilirmis
Booksandcats Nurellaaaaaaa1212 evet 40tan sonra biraz riskli olur diye biliyorum ama doktorum takip ederiz sorun sıkıntı görmezsek 41e kadar bekleriz dedi de inşallah bebiş beklemez o kadar 🥲
Amphitrite Booksandcats benim doktorda da bekleyecek bi hava var. Bir anda oluyormuş doğum insallah bir an once suyumuz gelir valla bi oh cekicem
Booksandcats Amphitrite ayy evet beklemek de streslendiriyor artık suyum gelecek mi nişanım geldi mi diye diye kafayı yiycem az kaldı 🙈
Amphitrite Esrashshshssh bana da kendi doktorum 1 parmak demisti 38.haftada. Dün başka bi doktora gözüktüm açıklık yok, çok zorlamadım dedi. O kdr hurmayı boşa yedim 1 haftada hicbir ilerleme olmamis 🥺
Esrashshshssh Amphitrite 40a kadar beklesen de suni ile açılmazsa sezeryan sonuçta 39da yine açılmazsa sezeryan olacak
BARUTCU06 Esrashshshssh açılmaya sebep olacak fitil verilir ilk önce açıklık olmadan suni sancı verilmez
BARUTCU06 Amphitrite ilk doğumumda sıfır açılma ile 41. Haftada yatış yaptım açılma olmadığı için ilk başta fitil verıldı o açıklığı sağladı sonra açılma bellı bir cm gelınce suni sancı verıldi korkmayın
Amphitrite Booksandcats evet ya dün suyum geldi sandım derin çömelme hareketi yapiyordum. Sıcak bi su geldi bacaklarımdan. İdrarımmış 😃 kendi kendimi paniklettirdim 😃 güle oynaya gitmistim bir de hastaneye püü. Benle birlikte gelen 2 kadinin yatişi yapildi o sirada 😅