Nursima6761 canım, ben de 37+3′üm bugün kontrole gittim. Kasindigimi da söyledim doktoruma. Ama senin bahsettiğin kadar yoğun bir kaşıntı degil. Acil kan aldı. Eğer karaciğer enzimlerin yüksek çıkarsa şu an acil doğuma alırım seni dedi. Çok şükür normal çıktı. İhmal etme sakın, çok önemliymiş bu. Ve aynı senin dediğin şekilde tarif etti. Geceleri artıyor mu falan diye sordu.