gmzenur-aydn977777 Hync1 o haftalarda benimde öyleydi dürtüyordum sürekli ama benimki hep öyle şimdi son haftalar hala aynı alanda daraldı hareketler kısıtlandı biraz
Fatm_ Hync1 of aynısı ya aynısı bende hep düşünüyorum korkuyorum ama dün kontrolüm vardı bir şey olsaydı doktor söylerdi herhalde
CeylanAk Yeri daraldığı için normaldir bence önceki gebeliklerimden biliyorum az çok bu haftalarda hareketleri hep azalmıştı el ayak şeklinde hissediyordum
Ceysss Aynı durum bendede var hareketi az korkuyorum bazen sağlık sıkıntısımı var diye aklıma türlü türlü şeyler geliyor kızkardeşimle aynı hhaftayız onunki baya hareketli
Fatma3334 35im aynısı bende oluyor gerçekten bazen hamile olduğumu unutuyorum o kadar ax hareket ediyor 33 haftada da öyleydi o zmndan beri doktora gittim nst çekti herşeye baktı normal dedi