Kızlar sezeryan olma ihtimalim var devlet takipliyim süreç nasıl oluyor devlette sezeryan olanlar bilgi verebilir mi mesela ameliyata alınırken sedyede doktorlar götürürken eşimiz bizi görebiliyormu yada ameliyathaneden çıktığımda direk eşimi görebilirmiyim yorumlarınızi bekliyorum