Kızlar yazmıştım öncekinde 8.7 çıktı diye. Bu sabah yine kan verdim malesef 1.6 çıktı. Kimyasal gebelik mi olmuş oluyor şimdi bu? Bayadır istiyoruz 2.yi olmuyor. Aile hekimi birkaç güne adet olursun dedi. Doktora gitmeme gerek var mı sizce yoksa normal akışına bırakmaya devam mı edeyim. Yani kimyasal gebelikte yapacak bir şeyi var mı doktorun