Merhaba bende 7+0 ım. Bugün kalp atışını duymak için doktora gittik. Çok şükür kalp atışı duyduk ama kesenin arkasında biraz büyük sayılacak kanama alanı var dedi doktor. Yerinden kalkmadan yat dedi bir de Progestan iğne verdi 3 günde 1 vurul dedi. Okuduğum da hep fitil verilmiş. Aklıma takıldı. Bu şekilde iğne verilen oldu mu?