Kader-B Kızlar aranızda kan sulandırıcı iğne kullanan var mı göbekten uyguluyorum hep izi kalıyor kırmızı küçük yuvarlak şekilde sizde de oluyor mu
Starkmama21 Kader-B ben kullanıyorum 11+2 yiz evet morarıyor arada kanıyor morluk bazen çok sert oluyor şuan öyle mesela
Ayse0575 Kader-B evet benimde kolumda kalıyordu küçük yuvarlak kan toplamış gibi. Göbeğim genelde morarıyordu
-serpil25 Ben kullanıyorum aynı izler bendede oluyo bazen aşırı morarıyo izleri takmıyorum artık morarmasın yeter
Kader-B Küçük küçük kan toplamış gibi oluyor göbeğimden yapıyorum sadece ilk hastane de yaptırmıştım hemşire yapınca iz olmadı ben yapınca olunca korktum acaba sorun bende mi diye
Kader-B Göbek daha etkili olur dediler o yüzden göbekten yapıyorum yeni başladım zaten daha 5 gün oldu hamilelik boyunca kullanabilirmişim daha belli değil ama raporlandırmış doktor iğneyi siz ne kadar kullandınız