Esrayilmaz Kizlar doktor kontrolumuz vardi bugun sabah biseylerin ters gittini bebegin hemen alinmasi gerektigini soyledi doktor tansiyon yuksekligi bebegin suyunun azalmasi ve idrar da gebelik zehirlenmesi cikti sezeryana alindim bebegim dunyaya geldi ve plesantanin şiştiğini o yuzden anormallikler oldugunu soyledi doktor bebeğimde bende iyiyiz suan cok sukur yalniz bebeğim kuvez de solunum sıkıntısı çekiyor dualara ihtiyacımiz var 🤲 bizi dualarınıza dahil eden Herkes den allah razi olsun simdiden😞
Ferhanugurlu Esrayilmaz Allah yardımcın olsun canım yaa inşallah bebeğini sağlıklı bi şekilfr kucagına alır evine gidersin. İdrarda gebelik zehirlenmesi ne oluyor
GamzeBalcDemircan Esrayilmaz hayırlı olsun cnm haftan iyi bebişinde 1-2 güne çıkar diye düşünüyrm sağlıkla mutlulukla büyüt
Prensesimiz Esrayilmaz geçmiş olsun canım Allah bağışlasın inş. Kontrole gitmeden belirtiler ne vardı? Sende evde farklılık olduğunu anladın mi canım?
Esrayilmaz Prensesimiz hic bir anormallik yoktu şanstan kontrol günümüzdü doktor ertesi güne bile birakmak tehlikeli olur dedi suan tam zamani dedi yarin belkide bebegi kaybetmistik ddi
Ebalp Esrayilmaz iyi canim ya masallah kilosu iyi yinede benim 36 da 2600 du anlamadim cogu kisiler hep 3 kg oluyo benim niye boyleyse anlamadim gitti halbuki yiyorumda yani
Prensesimiz Esrayilmaz allah korumuş sizi canım copk şükür o kadar emeğin sıkıntın boşa gitmedi, sağlıkla büyüt inş, bende 36 hafta oldum şimdi. İli gündür diş agrısından ölüyorum 😭 doktora da gitmedim dedim ayım bitsin giderim
Esrayilmaz Prensesimiz sagolasin canim amin ayrica tek derdin dis agrin olsun insallah insallah bebegini sag salim kucagina alırsın