Festinalente yediklerimiz ile alakası yok bunun boşuna şeker yüklemesini gereksiz görenlere gene gene uyarmiyoruz yediklerimizle alakası yok kiloyla alakası yok herşeyi yolunda olup çok sağlıklı beslenip şekeri çıkıp insülin kullanan bir sürü insan var maalesef, sizin de diyet ile kontrol altına alınır umarım geçmiş olsun