kadrsss bende aynı şekilde antibiyotik kullandım hatta idrar yolu enfeksiyonu için 1 değil 2 değil 3 değil hiç kendi doktoruma güvenmedim nolur nolmaz diye ama sonra bebek doğunca işitme testinden geçse bile antibiyotik kullandığım için 6. aydan itibaren işitme kaybı yaşanabiliyo bazen dedi odyometrist tekrardan 6. ayda işitme testi yaptırıcaz mesela bende 4-5 kere idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik aldım kadın doğumcum gerek yok demişti ben yine devlettekileri dinleyip kullanmıştım ilaç o yüzden ben devletede çok güvenmiyorum kimse bilgilendirmiyo