İşin kötüsü iki doktor da aynı şeyi söyledi iki gün arayla .bu gebelik sonlanır dediler .dediğiniz gibi yicek ekmeği varsa sağ Salim doğar inşallah ,gebelik sonlanırsa da allahtan .sağlıksız bir bebek olacak belkide .bekleyp görecez herşeyin hayırlısı