selencinaar Kızlar 19+1′iz bugun ve hamileliğimin başından beri ilaç kullanıyorum euthyrox 25 mg 3-3.5 arası seyrediyordu şuan 2.5′un altına düşmüş yeni kan verdim de sizce ilacı bıraktırır mı yoksa doğuma kadar kullanmam gerekirmi?
Ftmnnr selencinaar ben ilk hamile olduğum zaman tiroidim 8 di doktor ilaç verdi kullandım şükür düştü ama sanırım doğuma kadar kullanmam gerekecek doktor kontrolüne gel dedi ama doğuma kadar kullanırsın gibi birşey dedi