Payiz Hsg sonucum bu şekilde çıktı, aynı durumda olup sağlıklı gebelik elde edenler var mı? İnternette okudum düşük riski yüksekmiş sanırım. 🤲
sallyt Payiz burda çok fazla gördüm bu şekilde rahmi olanları sadece normal doğum yapamadıklarını sezaryen olacaklarını yazmışlardı iyi bir doktor kontrolüyle herşeyin iyi olabileceğine inanıyorum