Sevalturgutalp benim bebeğim de 19 günlük başlarda üstüm daha fazla ıslanıyordu şu an bi tık daha az başta giden sütlere çok üzülüyordum litrelerce sütüm ziyan oldu şu an bile uyumak için bi kaç saat yatarken lansinoh sürüyorum üstüne gümüş kapak kapatıyorum onun üstüne göğüs pedi ve sütyen giyiyorum kalktığımda sızmış oluyor hepsinin içinden. Avent kalkan aldım en azından içinde biriksin diye ama kullanamadım yapışmadı bir türlü