Kızlar size danışmak istediğim bi şey var pazartesi doktora gittim sata göre 5+2ydim doktor kesemi 8.9mm olarak ölçtü ve 4+6 dedi sormak istediğim şey kesesi benden daha küçük kişilerin gebeliği daha fazla görünüyo internete yazdığımdada 5mm üstü 5 haftalık diyo doktorlar neye göre belirliyorlar bu gebelik haftasını