pinaarrylmz mama önlüğü koydum ben 2 gün önce doğum yaptım 3 tane ağız mendili 2 tane mama önlüğü koydum onlar bile yetmedi yenidoğan bebeklere mama veriliyor bazı durumlarda hemşireler istiyor sürekli ağız mendili mama önlüğü dediğim hastane çıkışların üstünde olan önlükler