Ben iş yerimle ilgili, hem eve hem işe yetişememeyle ilgili çok stres olmuştum o zamanlar. Zaten herşeyi kafama takan biriyim. Bişey olmaz sadece bi söylenti var stresli hamilelik geçirirsen bebeğin doğunca huysuz olurmuş. Seninki bi dönemlik bişeyse hiç korkma zaten ama sürekli aklına hiçbir şeyin bebeğinden kıymetli olmadığını düşün