Kayraninnannesi Bi iki kişi dışında herkes çok garip buldu kızıma bu ismi koyacaktım Mihra’dan daha kibar geldiği için ama içimi soğuttular😒
Babygirl91 Kayraninnannesi neden güzelim Türkçe isimlerimiz varken farsca veya arapça isimler koyuyorsunuz ki öztürkçe isimlere bakın bence inanılmaz güzel isimler var napıcaksın mihriyi mihrayı
prenses_annesii2603 Kayraninnannesi annemin ismi mihriye annemin adını duyanlar ilkten bi şaşırıyorlar hiç duyulmamış isim diye mihri ismi çok güzel bence pek duyulmamış
Suliss76 Kayraninnannesi Benim yeğenim var ismi Mihrimah biz kıslatma olarak mihri diyoruz akşıma o geldi Mihrimah mihrinisa da güzel isimler bence
Kayraninnannesi Babygirl91 Türkçeyle ilgili bi derdim yok açıkçası. Veya herhangi bi dille. Tercih meselesi sonuçta, genel olarak isimler ya çok eski ya çok çok modern bunlar da benim hoşuma gitmiyor 😊
aysemmi Kayraninnannesi bence güzel bir isim bebeğinize isim koyarken eşinizle konuşup karar verin diğer kişilerin ne dediği pek önemli değil 🥲 mihri ismi de son zamanlarda çok tercih edilen bir isim. Bence ismin kökeninin ne olduğu önemli değil. Önemli olan kalbinizden geçen, anlamını sevdiğiniz beğendiğiniz bir isim koymak 🌸
Kayraninnannesi prenses_annesii2603 Evet Mihriye benimde tanıdığım vardı☺️ Aslında Mihra ismini beğeniyorum sadece biraz söylemesi kaba geliyordu Mihriyi duyunca tamam bu kibar ve güzel diye düşündüm ☺️
Kayraninnannesi aysemmi Aslıda seçeneklerimde Defne, Doğa, İnci, Beren, vardı. Sonra düşündük taşındık Mihriye karar verdik ama hala emin olamıyorum işte. Hediyelik yaptıracağım emin olmadığım için yaptıramıyorum. 6 aylık olduk henüz isim belli değil 🥹
cLearQueen Kayraninnannesi canım eger sen begendiysen kimseye bakma. Sizin evladinız sadece sen ve esinin düsuncesi önemli
Hifacimm Kayraninnannesi çok güzellllll kızımın adı hifa olmasaydı kesinlikle katardım diyeceğim isimlerden birisi
Kubrabsyg Kayraninnannesi insanları lütfen boşver.. ben dinledim ilk çocuğumda o kadar pişmanım ki. Kızım olsaydı eşime direkt mihra olacak dedim tamam dedi ama oğlum olacakmış. Bunun da ismi var koyduk 14 haftayız daha. Ama kimseye söylimicez eşimle. Ya kulakları kapatın yada herkese doğunca süprix olsun. Zamanla alışacaklar mecburen. İnsanlara göre yaşama . Yaşamamış biri olarak söylüyorum
Rabiamina Kayraninnannesi ben çok beğeniyorum. Mihri çok güzel. Aldırış etmeyin insanlar hiçbir şeyi beğenmiyorlar. Bildikleri Ayşe Fatma ismini de koysanız ona da laf ederler. Siz sevdiyseniz bosverin gerisini.
Kayraninnannesi cLearQueen Valla ben ordan duymadım izlemiyorum bile. Sosyal medyada bi fenomen koymuş ondan gördüm☺️ sonra araştırınca öğrendim Kızılcık Şerbetinde varmış öyle biri ☺️