Yarın 32. Haftamız doluyor kızımla benim de özellikle bir kaç gündür yemeklerden sonra bir gerginlik hissediyorum ama dün akşamkinin yemekle pek alakası yoktı gibi öyle bir gerginleşti ki karnım paylayacak gibi sanırım boy mu attı büyüdü mü naptı çok da hareketli özellikle 30.haftadan sora bunlar çok olmaya başladı uykum da hiç iyi değil hayırlısıyla gelseler artık inşallah 🙏🏻 normal yani artık doğum yaklaştıkça korkmayın