Aminea bende geçen cumartesi ı saatlik otobüs yolculuğu yaptım 2 yaşında kızımla doktoruma sordum gidince orda doktora görün dedi lekelenme falan olursa diye 15 haftalıktım arada kooridorda yürüdüm biraz çok oturmaktan kasıklarım agrıdı başka bi sıkıntı olmadı çok şükür yanımda da durmayan bi kızım vardı.