Merhaba anneler, 2. Gebeliğim tecrübe edindiğim şeyler elbette var fakat kıyafet konusunda unutkanlık var çok abartmak istemiyorum ilk gebelikte zıbın ihtiyacım çok oluyordu 🥲 az almıştım bilmediğimden veya küçük almıştım hep giydiremedim kaldı, şimdi oğlum kış bebeği olacak zıbın,çorap,pijama,ve ekstra takımlar kaç adet olmalı tulum zıbınlardan da alacağım onlar kaç adet olmalı ve 03 aylardan sadece bir kaç tane alsam yeterli olur mu diğerleri kaç ay olmalı ☺️birde ben sallanan Ana kucağı alacağım alan anneler memnun musunuz ve gerekli mi? Eşim gereksiz bence durmaz içinde diyor,fakat eşim okulda olacak 4 buçuk yaşında kızımda var dedim ki hani ben bazı işleri hâl ederken oda içinde durur 🥲 durmaz mı kiiii 😄